
Fureai kippu pro seniory a zdravotně handicapované
uvádění příběhů na pravou míru
>>
>> 2010/4/24 Jara Nespurek <j.nespurek@gmail.com>:
>>> Zdravím Vás paní Richterová,
>>>
>>> dostal jsem Váš dopis o tom, že firmě Zliner dlužím nějaké peníze.
>>> Ono by to nebylo ani tak tragické jako to, že podobný problém ve
>>> vztahu k mému autu a nějakou firmou řeším už po třetí.
>>> Poprvé mi došel papír o pokutě od firmy credium, hned po měsíci co
>>> jsem auto koupil za to, že jsem neodevzdal velký technický průkaz,
>>> podruhé mi došel papír od firmy credium po třech měsících za to, že
>>> jim neposlal na účet zatím žádné peníze a chtějí okamžitě auto vrátit.
>>> V prvním případě byla pokuta dle smlouvy dvacet tisíc a v tom druhém
>>> ani nevím to už jsem skutečně neřešil a přivalil svou lenivou prdel z
>>> Irska až sem do Česka jen proto abych se znovu osobně setkal a paní
>>> Jolanou Kňourkovou předal jí osobně všechny podklady a řekl jí do očí,
>>> že je pěkná piča. K tomuto však nedošlo. Nebyl na to čas, letadlo zpět
>>> mi letělo za pár hodin a já spal jen tři hodiny a musel cestovat zpět.
>>> Po příjezdu se mi stala taky taková normální věc, která se stává, že
>>> mi na letišti vykradli auto a já řešil jestli to mám skutečně všechno
>>> zapotřebí. Krom cenností mi vzali i servisní knížku, kterou jsem už
>>> několikrát po panu Košinovi chtěl. Tragické že? :-)
>>> Možná asi ne dost.
>>> Došel mi papír od Vás a já přemýšlím jestli jste se nepomátli. Já
>>> nejsem žádná firma bych si bral něco na fakturu s nějakou splatností.
>>> Platím hned. Dobře popřemýšlejte nad tím než něco někomu pošlete a
>>> nazvete dopis "První upomínka" to by se taky mohlo stát, že by jste
>>> poslali druhou a nebo dali hned věc exekutorovi. Já skutečně nechápu
>>> jak jsem mohl dokázat to, že jsem bez placení odjel ze servisní
>>> prohlídky. No snad jsem to své auto neukradl :-)
>>> Skutečně tragické je ale to, když se věc sere, ona se potom sere
>>> pořádně. Teď pracuji v Praze a autem jezdím v pondělí ráno do Brna,
>>> abych stíhal ranní vlak. Auto tam potom na mě čeká na parkovišti do
>>> pátku. Jenže tento pátek jsem byl v práci až do sedmi a při odchodu z
>>> kanceláře zapomněl klíčky na stole. To že jsem je nechal v kanceláři
>>> jsem zjistil až v Brně. Ještě jsem stihl předposlední autobus do
>>> Hodonína, kde už ale bohužel ten poslední autobus jako další spoj před
>>> pěti minutami odjel. Takže jsem se do Mikulčic pěkně prošel pěšky. S
>>> batohem na zádech mi cesta trvala hodinu a patnáct minut. Je to sedm
>>> kilometrů a jak vidím chodit jsem nezapomněl. Ráno jsem si otevřel Váš
>>> dopis a skutečně mě pobavil no a s tak dobrou náladou jsem zajel na
>>> kole za synem do Dubňan. Skutečně přemýšlím jestli mi toto všechno
>>> stojí za to. Kdybych pracoval někde u Hodonína, nemusel bych mít auto
>>> a třeba bych byl šťastnější. Nemusel bych jezdit na servisní
>>> prohlídky.
>>> Zítra pojedu s náhradním klíčkem do Brna podívat se do auta na doklad
>>> o servisní prohlídce. Jen tak z prdele asi že nemám co dělat. Uvědomte
>>> si prosím, že jsem auto kupoval ve vaší firmě a všechny servisní
>>> prohlídky krom jedné absolvoval u Vás. Vždy jste mi vyšli vstříc a
>>> nevadilo vám, že mám čas jen v sobotu. Jsem váš spokojený zákazník,
>>> proto si to u mě neposerte. Byl bych rád aby mi pan Košina poslal
>>> duplikát servisní knížky, o který jsem jej už před dvěma roky prosil.
>>> Já Vám na oplátku zase pošlu hned zítra doklad o zaplacení servisní
>>> prohlídky (pokud jsem jej už nevyhodil bude v autě)
>>> Jinak pro zpříjemnění dne přikládám odkaz na servisáka Luboše. Jeho
>>> milá povaha Vás uchvátí.
>>> https://www.youtube.com/watch?v=xJvvPMBfS68
>>> Sám jsem ve svém autě Toyota Aygo měnil žárovku - "Banální věc která
>>> trvá u jiných strojů když hodně možná dvě tři minuty. Tam povolím
>>> jednu matku, druhou šuch šuch šuch hodím za sebe šuch šuch šuch. No
>>> když jsi největší blbec na zeměkouli možná tři minuty. Tady ty pičo
>>> celý kurva den. Do piče! To jsou nervy ty pičo!" Toto je potřeba
>>> poslouchat dvakrát denně a bude Vám fajn.
>>>
>>> Přeji pěkný den,
>>> Jara Nešpůrek
>>>
>>
>> 2010/4/24 Jara Nespurek <j.nespurek@gmail.com>:
>>> Zdravím Vás paní Richterová,
>>>
>>> dostal jsem Váš dopis o tom, že firmě Zliner dlužím nějaké peníze.
>>> Ono by to nebylo ani tak tragické jako to, že podobný problém ve
>>> vztahu k mému autu a nějakou firmou řeším už po třetí.
>>> Poprvé mi došel papír o pokutě od firmy credium, hned po měsíci co
>>> jsem auto koupil za to, že jsem neodevzdal velký technický průkaz,
>>> podruhé mi došel papír od firmy credium po třech měsících za to, že
>>> jim neposlal na účet zatím žádné peníze a chtějí okamžitě auto vrátit.
>>> V prvním případě byla pokuta dle smlouvy dvacet tisíc a v tom druhém
>>> ani nevím to už jsem skutečně neřešil a přivalil svou lenivou prdel z
>>> Irska až sem do Česka jen proto abych se znovu osobně setkal a paní
>>> Jolanou Kňourkovou předal jí osobně všechny podklady a řekl jí do očí,
>>> že je pěkná piča. K tomuto však nedošlo. Nebyl na to čas, letadlo zpět
>>> mi letělo za pár hodin a já spal jen tři hodiny a musel cestovat zpět.
>>> Po příjezdu se mi stala taky taková normální věc, která se stává, že
>>> mi na letišti vykradli auto a já řešil jestli to mám skutečně všechno
>>> zapotřebí. Krom cenností mi vzali i servisní knížku, kterou jsem už
>>> několikrát po panu Košinovi chtěl. Tragické že? :-)
>>> Možná asi ne dost.
>>> Došel mi papír od Vás a já přemýšlím jestli jste se nepomátli. Já
>>> nejsem žádná firma bych si bral něco na fakturu s nějakou splatností.
>>> Platím hned. Dobře popřemýšlejte nad tím než něco někomu pošlete a
>>> nazvete dopis "První upomínka" to by se taky mohlo stát, že by jste
>>> poslali druhou a nebo dali hned věc exekutorovi. Já skutečně nechápu
>>> jak jsem mohl dokázat to, že jsem bez placení odjel ze servisní
>>> prohlídky. No snad jsem to své auto neukradl :-)
>>> Skutečně tragické je ale to, když se věc sere, ona se potom sere
>>> pořádně. Teď pracuji v Praze a autem jezdím v pondělí ráno do Brna,
>>> abych stíhal ranní vlak. Auto tam potom na mě čeká na parkovišti do
>>> pátku. Jenže tento pátek jsem byl v práci až do sedmi a při odchodu z
>>> kanceláře zapomněl klíčky na stole. To že jsem je nechal v kanceláři
>>> jsem zjistil až v Brně. Ještě jsem stihl předposlední autobus do
>>> Hodonína, kde už ale bohužel ten poslední autobus jako další spoj před
>>> pěti minutami odjel. Takže jsem se do Mikulčic pěkně prošel pěšky. S
>>> batohem na zádech mi cesta trvala hodinu a patnáct minut. Je to sedm
>>> kilometrů a jak vidím chodit jsem nezapomněl. Ráno jsem si otevřel Váš
>>> dopis a skutečně mě pobavil no a s tak dobrou náladou jsem zajel na
>>> kole za synem do Dubňan. Skutečně přemýšlím jestli mi toto všechno
>>> stojí za to. Kdybych pracoval někde u Hodonína, nemusel bych mít auto
>>> a třeba bych byl šťastnější. Nemusel bych jezdit na servisní
>>> prohlídky.
>>> Zítra pojedu s náhradním klíčkem do Brna podívat se do auta na doklad
>>> o servisní prohlídce. Jen tak z prdele asi že nemám co dělat. Uvědomte
>>> si prosím, že jsem auto kupoval ve vaší firmě a všechny servisní
>>> prohlídky krom jedné absolvoval u Vás. Vždy jste mi vyšli vstříc a
>>> nevadilo vám, že mám čas jen v sobotu. Jsem váš spokojený zákazník,
>>> proto si to u mě neposerte. Byl bych rád aby mi pan Košina poslal
>>> duplikát servisní knížky, o který jsem jej už před dvěma roky prosil.
>>> Já Vám na oplátku zase pošlu hned zítra doklad o zaplacení servisní
>>> prohlídky (pokud jsem jej už nevyhodil bude v autě)
>>> Jinak pro zpříjemnění dne přikládám odkaz na servisáka Luboše. Jeho
>>> milá povaha Vás uchvátí.
>>> https://www.youtube.com/watch?v=xJvvPMBfS68
>>> Sám jsem ve svém autě Toyota Aygo měnil žárovku - "Banální věc která
>>> trvá u jiných strojů když hodně možná dvě tři minuty. Tam povolím
>>> jednu matku, druhou šuch šuch šuch hodím za sebe šuch šuch šuch. No
>>> když jsi největší blbec na zeměkouli možná tři minuty. Tady ty pičo
>>> celý kurva den. Do piče! To jsou nervy ty pičo!" Toto je potřeba
>>> poslouchat dvakrát denně a bude Vám fajn.
>>>
>>> Přeji pěkný den,
>>> Jara Nešpůrek
>>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Jara Nespurek
>> Sent: Sunday, April 25, 2010 7:00 PM
>> To: zliner
>> Cc: Mária Nešpůrková; Alohim;
>> Subject: Re: odpověď na první upomínku
>>
>> Dobrý den,
>> posílám Vám slíbené doklady. Díval jsem se na fakturu a je tam
>> "placeno převodem". Já jsem však za servisní prohlídku platil na místě
>> a v hotovosti. Doklad o tom, že jste peníze přijali jsem nedostal,
>> proto jej nemůžu poslat.
>> S pozdravem,
>> Jaroslav Nešpůrek
>> From: Jara Nespurek
>> Sent: Sunday, April 25, 2010 7:00 PM
>> To: zliner
>> Cc: Mária Nešpůrková; Alohim;
>> Subject: Re: odpověď na první upomínku
>>
>> Dobrý den,
>> posílám Vám slíbené doklady. Díval jsem se na fakturu a je tam
>> "placeno převodem". Já jsem však za servisní prohlídku platil na místě
>> a v hotovosti. Doklad o tom, že jste peníze přijali jsem nedostal,
>> proto jej nemůžu poslat.
>> S pozdravem,
>> Jaroslav Nešpůrek
> 2010/4/26 Mária Nešpůrková
>> Omluv se paní Richterové, ta za to nemůže. A požádej, aby se podívali na pokladní příjmy hotovostí přijaté 6.3.2010 a určitě musí najít tu částku přijatou v hotovosti. Ty si měl doklady zkontrolovat, že jsou správně vystaveny.
>> mamka
>>
>> Omluv se paní Richterové, ta za to nemůže. A požádej, aby se podívali na pokladní příjmy hotovostí přijaté 6.3.2010 a určitě musí najít tu částku přijatou v hotovosti. Ty si měl doklady zkontrolovat, že jsou správně vystaveny.
>> mamka
>>
2010/4/26 Jara Nespurek
> Dobrý den,
>
> chtěl bych se omluvit paní Rychterové za dopis položený sprostými
> výrazy. Dopis byl z devadesáti procent určený pro pobavení. Už je
> všechno telefonicky vyřešené.
>
> S pozdravem,
> Jaroslav Nešpůrek
>
> Ps.: To zase dostanu doma za uši :-)
>
>
> chtěl bych se omluvit paní Rychterové za dopis položený sprostými
> výrazy. Dopis byl z devadesáti procent určený pro pobavení. Už je
> všechno telefonicky vyřešené.
>
> S pozdravem,
> Jaroslav Nešpůrek
>
> Ps.: To zase dostanu doma za uši :-)
>
Richterová Martina - účetní komu: mně
zobrazit podrobnosti 12:50 (Před 2 hod.)
Dobrý den pane Nešpůrek,
omluvu přijímám, ale dělala jsem pouze svoji práci. Vaším dopisem jsme se
všichni pobavili, musel jste u něho strávit hodně času, ale i tak doufám, že
nadále zůstanete našim spokojeným zákazníkem.
Přeji pěkný den.M. Richterová
------------------------------ ------------------------------ ----------------
------------------------
omluvu přijímám, ale dělala jsem pouze svoji práci. Vaším dopisem jsme se
všichni pobavili, musel jste u něho strávit hodně času, ale i tak doufám, že
nadále zůstanete našim spokojeným zákazníkem.
Přeji pěkný den.M. Richterová
------------------------------
------------------------
Ahoj Jarku,
Je sice uz 1.17 rano a jsem unaveny, ale tvuj mejl me hoodne pobavil. Verim, ze se casem na takovou polopatickou uroven komunikace taky dostanu :-)))))
Hergot, ty mas na to psani talent ;-)
Hod to na ty tvoje stranky, at to nezapadne.
Cau Mara
Je sice uz 1.17 rano a jsem unaveny, ale tvuj mejl me hoodne pobavil. Verim, ze se casem na takovou polopatickou uroven komunikace taky dostanu :-)))))
Hergot, ty mas na to psani talent ;-)
Hod to na ty tvoje stranky, at to nezapadne.
Cau Mara